Lifeclean i-protect

Lifeclean i-protect
Fabrikant: Fellowes

Beschrijving

Lifeclean i-protect is een innovatief en enkelvoudig desinfectiemiddel dat reinigt, desinfecteert en beschermt. Zo is het product niet alleen een kosteneffectieve oplossing, maar bespaart het ook nog tijd in het schoonmaakproces.

Bekijk onze speciale productpagina!

• Voor 15:00 besteld, morgen in huis
  • Betrouwbare levering met DHL
  • Product niet voorradig = altijd een alternatief
  • Professioneel advies

Reinigt, beschermt en desinfecteert
Verwijdert ziektekiemen, vuil en organisch materiaal van oppervlakken. In tegenstelling tot de meeste ontsmettingsmiddelen breekt Lifeclean i-protect helemaal af en voorkomt hiermee de vorming van een biofilm. De oxiderende eigenschappen van Chloordioxide maakt het eenzeer effectief virus- en bacteriedodend middel.

Vriendelijk voor de natuur
Lifeclean i-protect bevat géén alcohol of chloor. Met slechts 0,02% actieve bestanddelen is het middel gezonder en veiliger voor mens, dier en milieu. Het breekt snel af zonderdat het gevaarlijke of giftige stoffen achterlaat.

Gemakkelijk, snel en efficiënt
Lifeclean i-protect opent direct de aanval op microben en vernietigt ze snel enefficiënt. De korte inwerkingstijd maakt het werkproces gemakkelijker en sneller.

Resistance is futile
Lifeclean i-protect vernietigt het RNA in de genen van microben waardoor het DNA wordt geëlimineerd. Dit voorkomt dat ziektekiemen zich kunnen vermenigvuldiging en resistentie op kunnen bouwen.

Effectief tegen biofilm
Bewezen effectief tegen sporen, (corona)virussen, parasieten, bacteriën, mycobacteriën, schimmels en schimmelinfecties. Daarnaast gaat regelmatig gebruik van het desinfectiemiddel de vorming van een biofilm tegen.

Geurreductie
Vermindert onaangename geuren (b.v. indringende visgeur en de geur van urine) en is zeer effectief in zowel een vochtige als een droge omgeving.

Superieur desinfectiemiddel
Desinfecteert oppervlakken volledig en is door het State Serum Institute (SSI) beoordeeld als een desinfectiemiddel van zeer hoge kwaliteit. Het product is gebaseerd op een krachtige gepatenteerde formule met ClO2 en voldoet aan Europese EN-normen

Uitgelicht 19