Bestellen bij OrangeService Dental

Verzending & Bezorging

Zodra wij uw pakket klaar hebben wordt het met DHL verstuurd. U kunt ervoor kiezen om uw pakket te laten bezorgen op uw huisadres of op het praktijkadres. Vanuit DHL wordt er een e-mail verstuurd waarin staat dat een van de bezorgers bij u langs komt. Komt de dag of het tijdstip niet goed uit, dan is er de mogelijkheid zelf een dag te bepalen. Wij willen uw bestelling graag zo snel mogelijk leveren, meestal de volgende dag. Wanneer wij een product niet op voorraad hebben, kan het zijn dat we uw pakket later leveren. Uiteraard zullen we u dit dan laten weten.

Gemakkelijk en snel bestellen

Plaats het product dat u wil bestellen in uw winkelmandje door op de product pagina te klikken op bestellen. Het is ook mogelijk om te bestellen via uw eigen account. Log dan in met uw inloggegevens. Heeft u nog geen account? Deze kunt u hier gemakkelijk zelf aanmaken. Zodra u uw bestelling heeft afgerekend, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Betalen

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Ook is het mogelijk om middels een factuur de betalen. Deze voegen wij dan toe aan uw bestelling. De betalingstermijn is 8 dagen.

Bestelling wijzigen of annuleren

Heeft u een bestelling gedaan via de webshop, maar bent u nog wat vergeten of wilt u de bestelling wijzigen? Dat kan altijd. Wij verzoeken u dan om contact op te nemen met onze binnendienst, zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen. U kunt ons bereiken op het nummer 023-549 30 40 of 010-416 31 93.

Ruilen & retourneren

Heeft u een verkeerd product besteld of is er iets niet goed gegaan? Dan is het altijd mogelijk om uw bestelling, of een gedeelte daarvan, te retourneren. U kunt hiervoor contact opnemen met onze binnendienst. Wij hanteren een bedenktermijn van 14 dagen. U kunt ook per mail aangeven dat u uw bestelling wil retourneren. Stuur hiervoor een e-mail naar verkoop@orangeservicedental.nl